تعمیر کنسول بازی wii

تعمیر کنسول بازی wii

کنسول های  بازی بسیاری از شرکت های  مختلف در بازار وجود دارد مانند مایکروسافت و سونی و… . در این بین شرکت وی (wii) نیز یک کنسول بازی بسیار خوب که یک کنسول بازی نسل هفتم است روانه بازار کرده است. این کنسول رقیب اصلی ایکس باکس ۳۶۰ شرکت مایکروسافت و پل استیشن ۳ شرکت سونی است. یک ویژگی خاصی که این کنسول را از دیگر رقبا متمایز کرده است، کنترلر وایرلس آن است یعنی برای بازی دیگر از دسته های بازی استفاده نمی کنید بلکه از کنترل های بی سیم استفاده می کنید یعنی کنترل ها را به دست گرفته و بعد دستتان را تکان می دهید. از دیگر ویژگی ها وی ریموت است که می‌تواند به عنوان یک وسیله اشاره کننده دستی به کار رود و حرکات را درفضای سه‌بعدی تشخیص دهد. یکی دیگر از مشخصات به کار رفته در این کنسول وی‌کانکت۲۴ است، که قابلیت دریافت پیام و آپدیت را در زمانی که سیستم در حالت آماده به کار باشد، را دارد.

این دستگاه در رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود که البته این قابلیت را دارند که با روکش‌هایی به رنگ‌های صورتی، آبی و حتی سبز نیز استفاده شوند. وزن «وی» برابر ۲٫۱ کیلوگرم است که در مقابل رقیبان خود سبکترین وزن را دارد.

این وسیله هم خب با مشکلاتی در روند کار کرد خود ممکن است روبرو شود که می توان به این موارد اشاره کرد: خرابی در قسمت دسته ها و اینکه وایرلس آن از کار بیافتد و کارایی و سرعت پاسخ گویی آن کم شده باشد. کار نکردن و یا خرابی در قسمت cdram و … .

و بسیاری موارد دیگر که ممکن است دستگاه کنسول بازی شما با آن مواجه شود. در صورت بروز هرگونه خرابی یا بروز مشکل در دستگاه کنسول وی خود می توانید به مرکز تعمیرات مجتمع فنی ملی پایتخت مراجعه نمایید تا نسبت به رفع مشکل دستگاه شما اقدام شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳————-۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس »تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳