آموزش تعمیرات کنسول های بازی

آموزش عیب یابی و تعمیرات کنسول بازی

زمانی بود که هیچ کس فکر نمی کرد دستگاه های الکترونیکی این چنین با زندگی انسان ها ادغام شوند و وارد زندگی در هر نقطه ای بوده  باشند ولی خب این اتفاق افتاد.همان طور که میدانید سیستمهای الکترونیکی حتی سرگرمی های ما را هم تغییر دادند و ما امروزه شاهد دستگاه های بی نظیری برای بازی و سرگرمی هستیم که به قدری شیرین و جذاب هستند که اعم از بزرگ و کوچک بنا بر علاقه ی خود نوعی ازز این کنسول های بازی را انتخاب کرده و با آن سرگرم می شوند. خیلی از شما ها دستگاه هایی مانند میکرو – سگا و امسال این ها را به یاد می آورید ، کنسول های محبوب زمان های گذشته ، ولی این  نوع دستگاه ها نیز تغییر کردند و ما الان شاهد بی نظیرترین کنسول های بازی مانند سری پلی استیشن – ایکس باکس و …. هستیم که دارای کیفیت بالایی از نظر گرافیکی و سرعت بالای اجرای بازی ها هستند و همچنین خود بازی ها که مهندسی شده و با اهداف های گوناگونی نظیر استراتژیک –  جنگی و معاما گرا طراحی می شوند.

آموزش تعمیرات کنسوسل های بازی

 

 

 

کنسول های بازی که نام برده شد و امروزه از آن ها بسیار استفاده می شود بازار داغی را برای خود برپا کرده است که روز به روز هم برآن افزوده شده و مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب کرده است.همان طور که می دانید هرچیزی که بازار خرید و فروش خوبی داشته باشد از نظر پشتیبانی هم نیازهایی خواهد داشت و در مورد دستگاه های فنی و خصوصا الکترونیکی یکی از این نیازها پشتیبانی فنی و تعمیرات و رفع عیب است. به دلیل استفاده ی خیلی زیاد از کنسول های بازی که امروزه شاهد آن هستیم باعث شده که نیاز به تعمیرات آن ها نیز در جامعه به شدت زیاد احساس شود و این باعث شده که افرادی که تعمیرکاران الکترونیک هستند ، عیب یابی و تعمیرات کنسول های بازی نظیر ایکس یاکس رو هم یاد بگیرند. 

به همین دلیل و با توجه به نیاز روز افزون جامعه در رابطه با تعمیرات تخصصی کنسول های بازی مرکز تعمیرات نیز روره های تخصصی و اموزش عیب یابی و تعمیرات را برگزار نموده است. تمامی علاقه مندان به گذراندن دوره ی آموزش تعمیرات کنسول های بازی  می توانند در این دوره شرکت کرده و پس از اتمام دوره به یکی از تعمیرکاران خوب و حرفه ای در زمینه تعمیرات کنسول های بازی تبدیل شوند. لازم  به ذکر است که تفاوتی نمی  کند شما اطلاعات قبلی از الکترونیک داشته باشید یا  خیر زیرا این دوره به صورت صفر تا صد و از پایه  شروع می شود که می توانید به راحتی تمامی مفاهیم در زمینه عیب یابی دستگاه های الکترونیک را فرا گرفته که در ابتدا الکترونیک پایه اموزش داده شده و سپس وارد مباحث تعمیرات کنوسل  بازی می شوید.

می توانید جهت اطلاعات بیشتر در باره ی این دورهر با شماره های  زیر تماس حاصل  فرمایید.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱ – ۰۲۱۶۶۵۶۸۲۸۴

آدرس مراجعه »تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳