تعمیر ایکس باکس Elite

تعمیر ایکس باکس Elite

تعمیر ایکس باکس Elite : عیب یابی و تعمیرات ایکس باکس  : دستگاه های ایکس باکس xbox از محبوب ترین های کنسول های بازی در زمان حال حاضر می باشند که افراد زیادی اعم از کوچک و بزرگ را به خود جذب کرده است و روز به روز بر کاربران آن در دنیا افززوده می شود.

این دستگاه قدرت بسیار زیادی از نظر سرعت و اجرای بازی های مخصو به خود را دارد و گرافیک آن جذاب و خیره کننده هست. هر وسیله ای که محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند رونق بسیاری هم خواهد گرفت چه از نظر خرید و فروش و چه از نظر مسائل دیگر مانند خدمات فنی.

تعمیر ایکس باکس Elite

ایکس باکس xbox هم یک دستگاه الکترونیکی و بسیار پر استفاده است و خب قطعاً نیازمند خدمات فنی مانند تعمیرات خواهد بود زیرا به دلیل استفاده زیاد دچار ایراداتی خواهد شد که روزانه مراجعین بسیار زیادی برای تعمیرات دستگاه خود به این مرکز تعمیراتی وجود دارد.

در این میان مرکز تعمیرات کنسول های بازی شاهد مشکلات و خرابی های مختلفی برای دستگاه های ایکس باکس بوده است که از این مشکلات می توان به نخواندن دیسک – خاموشی دستگاه – یه چراغه شدن – سه چراغه شدن – قطع و وصل شدن خود به خودی و …. اشاره کرده است.

تعمیرات ایکس باکس Elite

این مرکز نیز برای کمک به افراد دارای مدل های مختلف دستگاه در تلاش است تا خدمات  فنی مناسبی را ارائه دهد تا فرد بتواند از دستگاه خود استفاذه ی زیادی ببرد ب این صورت که وقتی دستگاه خراب شد وظیفه ی ما این است که کار عیب یابی و تعمیرات را در کمترین زمان و بهترین کیفیت انجام دهیم تا کاربر مجددا بتواند از دستگاه خود به مانند روز اول استفاده نماید.

در تعمیرات ایکس باکس  elite از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد تا دستگاه پس از تعمیر ایکس باکس Elite نیز به صورت کامل و بدون نقص کار کند تا کاربران همچنان خاطره ای خوش از دستگاه ایکس باکس xbox elite خود داشته باشند.

بهتر است بدانید که در این مرکز تمامی مدل های ایکس باکس ۳۶۰ xbox- ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم xbox360 slim-ایکس باکس ۳۶۰ آرکید xbox 360 Arcade , ایکس باکس ۳۶۰ فت xbox 360 fat , تعمیر ایکس باکس وان xbox one , تعمیرات ایکس باکس وان اس box one s  , تعمیرات ایکس باکس وان ایکس xbox one x و…. عیب یابی و تعمیر میگردد.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲———–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳