تعمیر ایکس باکس سوپر اسلیم

تعمیر ایکس باکس سوپر اسلیم

همه ما به نوعی دنبال سرگرمی هایی برای انجام دادن هستیم و برای این کار با توجه به روحیات خود به دنبال گزینه های متعددی می رویم. برخی به کلاس های آموزش و ورزشی می روند و برخی هم ترجیح می دهند در خانه باشند و ساعتی را به انجام کاری یا حتی بازی بگذرانند. مخصوصأ در دوران تابستان که مدارس تعطیل است و هوا گرم است ترجیح به خانه ماندن بیشتر است. از این رو  لوازمی برای پر کردن این ساعات آمده اند. در گذشته بازی هایی مثل آتاری و سِگا و … بود و امروزه ایکس باکس در مدل های مختلف با قابلیت ها و برای انواع بازی ها به بازار آمده اند.

برخی از انواع این کنسول های بازی طوری طراحی شده اند که شخص نباید سر جایش بنشیند و باید تحرک داشته باشد و این از مزایای استفاده از این قبیل بازی هاست. از طرفی به خاطر ماهیت برخی از بازی ها که نیاز به تصمیم گیری و به کار انداختن قوه تفکر هست می توان گفت برای هوش هم کمکی هست اما باید دانست استفاده بیش از حد از هر وسیله ای نه تنها به خود آن وسیله آسیب میزند، بله به شخص استفاده کننده هم آسیب می رساند.

ایکس باکس ها گفته شد که انواع مختلفی دارند یکی از مدل های آن “ایکس باکس سوپر اسلیم” از سری ایکس باکس های اسلیم است. این دستگاه نیز همانطور که گفته شد ممکن است با بروز مشکلاتی در حین کار مواجه شود که نتوانید به ادامه بازی بپردازید. مشکلاتی از قبیل: بعد از مدتی بازی کردن دستگاه هنگ می کند و تصویر فریز می شود و با خاموش و روشن کردم مجدد دستگاه ممکن است برگردد. علت آن می تواند مربوط به هارد دستگاه باشد و بازی را بهتر هست که پاک کرد و مجددأ امتحان کرد در غیر این صورت باید به تعمیرکار حرفه ای سپرده شود. ممکن است دستگاه دیسک را نخواند. داغ شدن دستگاه و … .

در صورتی که دستگاه ایکس باکس سوپر اسلیم شما با هر گونه مشکلی در کارکرد خود مواجه شد می توانید با مراجه به واحد تعمیرات ایکس باکس مجتمع فنی گیمر مستر نسبت به رفع و تعمیر آن اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تماس باشید. 

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳———۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس » تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳