تعمیرات پلی استیشن۳

تعمیرات پلی استیشن۳

امروزه تقریبأ تمامی فعالیت های ما پایه رایانه ای و به عبارتی دیجیتالی دارد و بیشتر کار خود را از طریق آن انجام می دهیم. تا جایی که حتی به نوع بازی هایی که انجام می دهیم نیز رسوخ کرده اند و شرکت های بسیاری در دنیا به وجود آمده اند که به تولید آن می پردازند و به شکل های مختلفی روانه بازار کرده اند به طوری که به صنعت تبدیل شده است و تجارت صورت می گیرد و حتی مسابقات بین المللی نیز برگزار می شود چه برای کسانی که آن ها را بازی می کنند و چه کسانی که طراحی و تولید می کنند.

به علت استقبال از این قبیل بازی ها با توجه به شرایط زندگی امروزه همین شرکت ها در صدد ایجاد تنوع در این زمینه هم بر آمدند و به شکل های مختلفی تولید می کنند. حتی  گاهی طوری طراحی می شوند که چندین نفر به طور آنلاین با هم به رقابت می پردازند. نوعی از این بازی ها وجود دارد که شخص می تواند توسط دسته ای یا به عبارتی  کنسولی در دست و با اتصال به تلویزیون یا مانیتور آن بازی را هدایت کند. این قبیل بازی ها از چندین سال قبل بوده است و با گذشت زمان تکامل یافته و جذاب تر نیز شده اند. از جمله می توان به نام مشهور پلی استیشن شرکت سونی  اشاره کرد که در مدل های مختلف تولید شدند. یکی از آن ها پلی استیشن ۳ می باشد.

پلی‌استیشن۳ (PlayStation 3)یا PS3 سومین کنسول خانگی شرکت سونی کامپیوتر انترتینمنت از سری پلی‌استیشن است که در ادامه موفقیت‌های پلی‌استیشن ۲ به بازار عرضه شد. این کنسول از هفتمین نسل کنسول‌های بازی ویدئویی است که رقیب کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ از شرکت مایکروسافت و وی از شرکت نینتندو است.

این نوع لوازم بازی با جذابیت هایی که دارند با مشکلاتی ممکن است روبرو شود که این خود برای کاربر ناراحت کننده است چرا که اکثرأ هزینه های زیادی برای خرید آن داده شده است. ولی گاهی بر اثر عواملی با مشکلاتی روبرو می شوند که باید عیب یابی و رفع شوند. مشکل چراغ زرد PS3 این مشکل عمدتا بر اثر استفاده بلند مدت و ضعیف شدن پایه های GPU کنسول رخ می دهد. بیرون زدن مدام دیسک دستگاه که ممکن است ایراد از دکمه ایجکت آن باشد. دستگاه روشن نمی شود. خب در این موارد بعد از اینکه مطمئن شدید کابل متصل است و چک کردن اتصلات مربوطه اگر هنوز روشن نشد به متخصص باید نشان دهید و … . وبسیار مسایل دیگر که با آن ممکن است مواجه شوید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در سیستم دستگاه پلی استیشن خود می توانید به واحد تعمیرات کنسول های بازی مجتمع فنی گیمر مستر مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱———-۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس »تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳