تعمیرات پلی استیشن ۲

تعمیرات پلی استیشن ۲

بازی همواره در زندگی بشر یکی از مواردی است که با آن بزرگ می شود و بخشی از فرآیند رشد ذهنی و اجتماعی او را تشکیل می دهد. بازی های گوناگونی وجود دارد که هر کشور و قوم و ملیتی به طور انحصاری در فرهنگ خود دارند. اکثرأ این بازی ها به طور جمعی با تعداد زیادی افراد و بعضأ با سر و صدا همراه بوده است. اما زندگی و شرایط کنونی امروزه این امکان را به همه نمی دهد که بتوانند چنین بازی های زیبا و پر شور و هیجان را انجام دهند. 

تعمیر پلی استیشن ۲

تکنولوژی همیشه در صدد راحت تر کردن زندگی ما بوده و برای رفع معضلات ما راه کارهایی دارد. بازی ها گذشته از جنبه آموزشی بیشتر جنبه سرگرمی دارند تا بتوانند اوقات خوشی را فراهم آورند. بازی های رایانه ای زمانی که پا به عرصه گذاشتند مورد استقبال قرار گرفتند چرا که هیجان انگیز بوده و فرد را در موقعیت هایی قرار می داد که مجبور به تصمیم گیری می شد یا در محیط هایی که امکان حضور نداشت قرار می داد. البته که تمامی بازی ها مفید نیستند ولی هر بازی طرفداران خاص خود را دارد. با توجه به این گونه استقبال ها، صاحبان آنها در پی ایجاد تنوع بر آمدند و هر از چند گاهی بازی جدیدی با قابلیت های متفاوت عرضه می کنند. یکی از این شرکت های شناخته شده سونی می باشد که کنسول معروف خود به نام پلی استیشن را عرضه کرده و هر از چند گاهی نسل جدیدی را روانه بازار می کند. 

تعمیر ps2

پلی استیشن ۲ (PlayStation 2)  یا PS2 دومین کنسول خانگی بازی ویدئویی از شرکت سونی است که به دنبال کنسول موفق پلی‌استیشن است. خبر ساخته شدن آن در مارس سال ۱۹۹۹ داده شد و یک سال بعد در ژاپن منتشر شد. رقبای اصلی این کنسول، کنسول های سگا دریم کست، ایکس باکس و نینتندو گیم کیوب بودند.

تعمیرات ps2

کنسول های بازی این روزها بسیار پر طرفدار بوده و مخصوصأ در فصل تابستان که مدارس تعطیل می باشد یا به عبارتی تعطیلات بیشتر است گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت در هوای گرم تابستان است. اما این وسیله نیز با خرابی هایی ممکن است روبرو شود و باید بررسی و رفع شود. مشکلاتی از قبیل صدای بالای فن دستگاه اگر غیر عادی باشد که باید به متخصص مراجعه کنید. داغ شدن بیش از حد دستگاه که ممکن است باعث سوخته شدن برخی از اجزای داخلی شود. نخواندن دیسک بازی توسط دیسک خوان. نشناختن بازی ورودی. بهم خوردن تنطیمات و …. . و بسیاری مشکلات دیگر که منجر به عدم کارکرد درست دستگاه شود.

تعمیر پلی استیشن

در صورت بروز هر گونه خرابی و اختلال در سیستم پلی استیشن ۲ خود می توانید با واحد تعمیرات کنسول های بازی مجتمع فنی گیمر مستر به عنوان یکی از قویترین مراکز تعمیر سیستم های الکترونیکی و دیجتالی با دارا بودن متخصصین حرفه ای در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس »تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳