تعمیرات ایکس باکس وان ایکس

تعمیرات ایکس باکس وان ایکس

تعمیرات ایکس باکس وان ایکس : تعمیرات xbox one x :

آدمی از زمانیکه از غار نشینی به زندگی روستایی در کنار آبهای روان رودخانه ها آورد و به سکنای موقتی رسید و آرامش نسبی پیدا کرد به دنبال سرگرمی بود و این سرگرمی ها هر روز بیشتر و بیشتر و تنوع بیشتری پیدا کرد.

از عصر الکترونیک به این سو که شرکتهایی پدید آمدند که بصورت تخصصی بر روی پول در آوردن و ایجاد سرمایه از طریق ایجاد سگرمی های الکترونیکی و ویدئویی روی آوردند.

یکی از این شرکتها که موفقیت بسیار زیادی در این زمینه ایجاد سرگرمی ظاهراً برای کودکان و نوجوانان (ولی من خودم دیده ام که بزرگسالان علاقه بیشتری به بازی های این دستگاه ها دارند تا نوجوانان ) شرکت مایکروسافت است که در ابتدا فقط در تولید نرم افزار بصورت تخصصی کار میکرد و معمولاً شرکتهاییکه در تولید و کلاً کار نرم افزاری باشند در حیطه سخت افزار وارد نمیشوند و یا لااقل موفق نبوده اند .

اما چیزیکه در مورد شرکت مایکروسافت می بینیم غیر از این است.مایکروسافت هم در تولید نرم افزار درجه یک و نامبر وان بود و هم اکنون در این شاخته اینترتینمنت و سرگرمی در سخت افزار.

در دنیا دو کنسول بزرگ و قوی بازی وجود دارند یکی ایکس باکس و دیگری پلی استیشن.کنسول ایکس باکس محصولی از شرکت مایکروسافت است و کنسول پلی استیشن محصول شرکت سونی.

الآن میخواهیم در مورد کنسول بازی ایکس باکس صحبت کنیم که به نظر خود من یک کنسول بازی فوق العاده است مخصوصاً کنسول ایکس باکس وان ایکس xbox one x .

قدیمترها یعنی زمان ما وقتیکه کنسول جدید بازی می آمد کنسول قبلی غیر قابل استفاده میشد یعنی نه خود آن ولی بازی های آن دیگر برای کنسول بازی جدید قابل استفاده نبودند .

اما کمپانیهای مایکروسافت و سونی تصمیمی را باهم گرفتند و آن اینکه وقتی کنسول جدید بازی را روانه بازار میکنند در واقع نوعی ارتقاء کنسول پیشین باشد و بتواند بازیهای کنسول پیشین را با کیفیت و کارآمدی بالاتری اجرا کند.

بعد از عقد این قرارداد بین این دو شرکت بزرگ دو فرزند از آنها متولد شد.تعمیرات ایکس باکس وان ایکس

اولی پلی استیشن ۴ pro و دیگری ایکس باکس وان ایکس که اولی توسط سونی و دومی توسط مایکروسافت معرفی و روانه بازار شده اند.

شرکت معظم مایکروسافت ایکس باکس وان ایکس را قویترین کنسول بازی خود میداند و معتقد است گیمرها میتوانند تنها با ایکس باکس وان ایکس تجربه ۴k واقعی را داشته باشند.

مایکروسافت البته هنوز ایکس باکس وان اس را کنسول رسمی خود میداند و هنوز ایکس باکس وان ایکس را بعنوان کنسول رسمی و نماینده رسمی خود در بازار نمیداند.

اگر از من سوال کنند که آیا ایکس باکس وان اس بخرم یا ایکس باکس وان ایکس ابتدا میپرسم تلویزیون شما ۱۰۸۰p است یا ۴k ؟ چون اگر تلویزیون ۴k نباشد اصلاً نمیشود از آن برای ایکس باکس وان ایکس استفاده کرد و بهتر است از همان ایکس باکس وان اس استفاده شود.

خب , باید بدانیم که xbox one x هم مثل دیگر لوازم الکترونیک بسیار نسبت به سه مورد حساس است و اگر در این سه مورد دقت لازم به عمل آید شاد نود و پنج درصد مشکلات , دیگر برای دستگاه پیش نمیآید.

اما این موارد کدام هستند؟

اولین مورد که باید مورد رعایت قرار گیرد در مورد دستگاه ایکس باکس وان ایکس ضربه خوردن دستگاه است.

بسیار باید مرقب بود که دستگاه ایکس باکس وان ایکس ضربه نخورد.

این ضربه خوردن شامل افتادن از روی میز , حتی از ارتفاعی کوتاه شاید بیست سانتیمتری نیز میشود.

شاید به نظر آید که ارتفاع کم بوده و آسیبی به ایکس باکس وان ایکس من وارد نمیشود.

-باید عرض کنم که خیر دوست من این دستگاه ها بسیار حساس و سنسورهای آن بسیار ظریف هستند.

-پس باید بسیار به جایگاهی که دستگاه ایکس باکس وان ایکس خود را قرار میدهیم توجه داشته باشیم چراکه گاهی هیجاناتی که هنگام بازی ایجاد میشود باعث افتادن و نهایتاً ضربه خوردن دستگاه ایکس باکس وان ایکس شما میشود.

۲-حال که با دشمن اول دستگاه ایکس باکس وان ایکس خود آشنا شدید بهتر است سراغ دشمن دوم برویم.

-دشمن دوم دستگاه خود را خوب میشناسید:

رطوبت و آب

این دشمن بزرگ نه تنها دستگاه ایکس باکس وان ایکس شما بلکه دشمن تمامی بردهای الکترونیکی میباشد.

بسیار مرغب باشید,به هیچ عنوان هیچ تماسی دستگاه شما با آب و رطوبت نداشته باشد.

-من بعنوان یک تعمیرکار بارها مشاهده کرده ام که افرادی کنسولهای بازی اعم از ایکس باکس و پلی استیشن را برای تعمیر در طی این سالها آورده اند.

وقتیکه از ایشان پرسیده میشود که ایراد دستگاه شما چیست میگویند :هیچی , فقط یهو خاموش شد .

بعد از کمی بررسی متوجه رطوبت دیدن و در اصطلاح سولفاته شدن بورد میشویم.

با صاحب دستگاه تماس گرفته میشود که دستگاه شما رطوبت دیده, میگوید: خیر و بعد از کمی تامل جواب میدهند :فقط با دستمال نم دار روی آنرا تمیز کرده ایم.

بله شاید باور نکنید یک دستمال نم دار به سادگی تمام میتواند همه میلیونها تومن شما را برای همیشه بر باد فنا بدهد.

پس بسیار توجه داشته باشیم که هیچگونه رطوبت و خیسی نباید به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی به دستگاه برسد.

این نکته بسیار مهم است, پس به این دو نکته باید توجه داشته باشیم که دستگاه ضربه نخورد و نیز رطوبت نبیند .اما نکته سوم و بهتر بگویم دشمن سوم دستگاه xbox one x شما نوسانات ولتاژ در برق شهر است.

این نوسانات ولتاژ اجتناب ناپذیر است یعنی مثل آن دو مورد دیگر نیست که کنترلش در دستان شما باشد و بتوانید جلوی آنرا بگیرید.مخصوصاً در کشور ما نوسان ولتاژ برق به علت زیر ساخت فرسوده سیستم برق رسانی چیز زیاد عجیبی نیست.

اما در این مورد و برای بوجود نیامدن آن  توصیه بنده بعنوان یک تعمیرکار این است که از دستگاه استابلایزر استفاده بفرمایید.این دستگاه ولتاژ یکنواختی را برای همه دستگاه های الکترونیک منزل و یا محل کار شما فراهم میآورد و این در صورتی است که آنرا به ورودی برق ساختمان متصل نماییم.

این بهترین حالت برای دستگاه های الکترونیکی و از جمله دستگاه ایکس باکس وان ایکس شما است.

لازم به ذکر است در این مرکز که سالها است تعمیرات انواع کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن انجام میشود ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری کنسول ایکس باکس وان ایکس شما هم مرتفع میگردد.

-همچنین تعمیرات دسته انواع ایکس باکس وان ایکس و همینطور تعمیرات آداپتور دستگاه ایکس باکس وان ایکس شما در این مرکز در اسرع وقت انجام میپذیرد.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد ۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳—————–۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹