تعمیرات ایکس باکس اسلیم

تعمیرات ایکس باکس اسلیم

بازی های رایانه ای از زمانی که پا به بازار گذاشتند مورد توجه قرار گرفتند و روز به روز طرح های گوناگونی تولید شدند. شرکت های بسیاری نیز به رقابت با هم پرداخنتد بنابراین در اسامی مختلف با نوع بازی خاصی عرضه می شدند. دستگاه های بازی مخصوصی هم تولید شدند که به تلویزیون متصل می شدند و هر کدام برنامه خاصی داشتند. آتاری، سگا، پلی استیشن از جمله این لوازم بودند.

کنسول بازی یک وسیله یا سیستم سرگرمی رایانه ای است که برای نمایش تصاویر ویدیویی بازی ویدئویی روی یک وسیله نمایشگر مانند تلویزیون یا مانیتور استفاده می شود. واژه کنسول بازی برای تمایز دستگاهی است که فقط برای انجام بازی خریداری می‌شود در مقابل رایانه شخصی که امکانات بیشتری دارد و دستگاه‌های بازی آرکید بکار می‌رود.

در حال حاضر شرکت‌هایی نظیر سونی مایکروسافت نینتندو و … اقدام به تولید کنسول‌های بازی می‌کنند که همواره در حال به روز رسانی می‌باشند. کنسول‌هایی نظیر:

  • نینتندوی
  • ایکس باکس
  • پلی استیشن

کنسول های ایکس باکس انواع مختلفی دارند. کنسول ایکس باکس اسلیم یکی از آن هاست که ۲ مدل از آن روانه بازار شده است. اسلیم ای (E) و اس (S). ایکس باکس اسلیم ای مانند  نوع اس است با تفاوتهای جزئی. نوع ای دارای ۴ پورت ولی نوع اس دارای ۵ پورت است. فیش آداپتور اسلیم ای تکی شده است در حالی که برای اس ۲ تکه است. دکمه های خاموش و روشن شدن نوع اس لمسی بوده ولی نوع ای به صورت سوئیچ است یعنی باید فشار داده شود و … .

این وسیله بازی نیز همانند دیگر لوازم الکترونیکی با خرابی هایی روبرو می شوند. ممکن است دستگاه روشن نشود یا بازی ای  که بر روی آن قرار است اجرا شود خوانده نشود. پورتها کار نمی کند. در بین بازی نا گهان هنگ می کند و … . و بسیاری موارد دیگر که ممکن است با آن مواجه شده باشید.

در صورت بروز هر گونه خرابی در دستگاه ایکس باکس اسلیم خود در هر مدلی آن می توانید با واحد تعمیرات ایکس باکس مجتمع فنی گیمر مستر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس »تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳