تعمیرات ps5

تعمیرات ps5

میدانیم که کنسول ps5  زیاد زمانی نیست که به بازار عرضه شده.

با این حال به سرعت دارد جای ps4  را میگیرد و اگر شما نیاز به تعمیر ps4 دارید هم میتوانید با این مرکز تماس بگیرید.

ولیکن در این نوشته ما تصمیم داریم که در مورد تعمیرات پلی استیشن ۵ با شما اندکی صحبت کنیم.

ویژگیهای ps5

تعمیرات ps5 بسیار بسیار شبیه تعمیر دیگر دستگاه های پلی استیشن است.

امروزه بر خلاف گذشته لوازم بازی بسیاری در انواع و ویژگی های مختلف روانه بازار شده اسست و هر کسی بنا بر نوع سلیقه و امکاناتی که دارد از آن ها استفاده می کند. این لوازم می توانند الکترونیکی و دیجیتالی باشند یا ساده. اما چیزی که این روز ها خیلی مورد استقبال واقع شده است دستگاه های ایکس باکس و پلی استیشن  و… می باشد.

پلی استیشن ۵ یا PlayStation 5 یا به اختصار PS5 آخرین مدل از انواع کنسول بازی است که شرکت سونی آن را تولید و عرضه کرده است.  این کنسول بازی به صورت ثابت می باشد و می‌توان بازی‌های زیادی رویش انجام داد.

ویژگیهای کنسول ps5

این وسیله بازی قابلیت ها و ویژگی های زیادی نظیر از دیگر ویژگی‌های پلی‌استیشن ۵ می‌توان به سبک بودن، گرافیک بالا، استفاده از دیسک‌های نوری، داشتن ورودی کارت حافظه و قابلیت اتصال به پلی استیشن ۴ پلی‌استیشن ۳، پلی استیشن ۲ و اینترنت اشاره کرد.

این دستگاه دارای تجهیزات دیگری نظیر : پورت یو اس بی ۳، پورت فروسرخ، پورت hdmi , درایو یو ام دی برای انتقال فیلم و بازی در قسمت پشت پی اس پی، خواننده hdd هارد درایو در سمت چپ، بلندگوهای استریو و خروجی هدفون، کارت شبکه بی‌سیم تحت استاندارد IEEE 802.11b برای دسترسی به اینترنت. 

اگر بخواهیم به طور مداوم از این وسیله استفاده کنیم مسلمأ شاید با بروز مشکلاتی روبرو شود. یا عوامل دیگری باعث بروز خطا در آن شود. از جمله خرابی ها می توان به این موارد اشاره کرد که ممکن است در اثر کارکرد بالا چیپ گرافیک آسیب ببیند، دکمه های دسته های آن کارایی خود را از دست داده باشد. پورتها مشکل داشته باشدو خوانش نکند. زیاد داغ کند و حرارت بالا داشته باشد, فن خنک کننده کار نکند ,  و … .

در صورت بروز هر گونه خرابی در دستگاه پی اس پی خود می توانید با مرکز مجتمع فنی ملی پایتخت واحد تعمیرات PS5 تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »تهران –میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳